طراوت باران

دوستانه

ماه سنگ

اگر ماه بودم به هر جا که بودم
سراغ تو را از خدا می گرفتم
وگر سنگ بودم،به هر جا که بودی
سر رهگذار تو جا می گرفتم
***
اگر ماه بودی-به صد ناز-شاید
شبی بر لب بام من می نشستی
و گر سنگ بودی به هر جا که بودم
مرا می شکستی،مرا می شکستی
فریدون مشیری

 

 

 

 

 

از بـس کـه غـم تـو قـصه در گـوشم کــرد

 

 

 

غـم هـای زمانـه را فـرامـوشم کــرد

 

 

 

یـک سیـنه سخن بـه درگـهت آوردم

 

 

 

چـشمان سخـنگـوی تـو خـاموشم کـرد

 

 

روزهایـی کـه بـی تـو می گـذرد

گـرچه بـا یـاد تـوست ثـانـیه هـاش

آرزو بـاز می کـشد فـریـاد:

در کـنار تـو می گـذشت٬ ای کـاش!

 

 

 

 

.

 



نظرات شما عزیزان:

iraj
ساعت10:14---18 خرداد 1391
chera shoma ba pesara intor barkhord mikonid,pesara be in nazi.gashangi.ruheshunam latif.man behet sar zadam hala nobate shomast.webe gashangi dari azizam.


علیرضا
ساعت20:24---13 خرداد 1391
سلام سلام. وب بسیار زیبایی داری. همیشه موفق باشی. بهت تبریک میگم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت 13:55 توسط ترنم ترنم| |


Power By: LoxBlog.Com