طراوت باران

دوستانه

چون ترانه زیبایی زیر لب تکرار می کنم دوستت دارم بهترینم

 

توضیح دادن خیلی چیزا سخته سخترین آنم عاشق شدن هستش اگه درست انتخاب نکنی ضربه های زیادی به آدم میزنه اما اگر انتخابتون 20 باشه می تونه به اوج برسونت خیلی سخته به کسی بگی بابا به خدا دوست دارم و آن همین طور از کنارت بگذره و بره و پشتم برنگرده ببینه چطور به زمین افتادی داری به غرور شکسته شده و قلب زخمیت و از دست دادنش فکر می کنی

عکس متحرک عاشقانه

گوشامو می گیرم حرفاتو بزن بعد من حدس بزنم

1

2

3

دوستت دارم و قطره اشکش چکید

در حالی که داشت متحیر نگاه می گرد

پرید بغلشو گفت

من خیلی وقت دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط ترنم ترنم| |


Power By: LoxBlog.Com